Regionale Cliëntenraad Friesland
Binnen de regio Friesland is een enthousiaste Regionale Cliëntenraad (RCR) actief die opkomt voor het algemeen welzijn van onze cliënten in Friesland. Samen met de Centrale Cliëntenraad (waarin iedere RCR is vertegenwoordigd) behartigt de RCR formeel de belangen van al onze intramurale en ambulante cliënten in Friesland. Dus ook voor u.
Ogen en oren
Naast deze formele medezeggenschap is er in iedere regio van de Zorggroep een belangrijke rol weggelegd voor cliëntaanspreekpersonen (CAP) dichtbij de cliënt. Zij vormen de ogen en oren voor de leden van de Cliëntenraad en helpen signalen vanuit de regio bespreekbaar te maken. Dit kunnen cliënten zijn, maar ook familieleden, vrijwilligers of andere mensen die regelmatig aanwezig zijn op een van de locaties en zo de dagelijkse gang van zaken actief meemaken.
Rapportages / documenten
- Folder Regionale Cliëntenraad Friesland
- T-2 verslag 2024 Regionale Cliëntenraad Friesland
- Presentatieverslag CMZ 17 april 2024
- T-1 verslag 2024 Regionale Cliëntenraad Friesland
- T-3 verslag 2023 Regionale Cliëntenraad Friesland
- T-2 verslag 2023 Regionale Cliëntenraad Friesland
- T-1 verslag 2023 Regionale Cliëntenraad Friesland
- T-3 verslag 2022 Regionale Cliëntenraad Friesland
- T-2 verslag 2022 Regionale Cliëntenraad Friesland
- T-1 verslag 2022 Regionale Cliëntenraad Friesland
Verslagen van voor 2022 zijn op te vragen via onderstaand contactformulier.
Vragen of aanmelden?
Wilt u meer weten over de RCR Friesland, wilt u een bepaald onderwerp bij hen onder de aandacht brengen of zich aanmelden als lid? Vul dan onderstaand contactformulier in. We proberen uw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.